Strategic marketing   Advertisement (Meta Ads, Google Ads, Tiktok Ads)   Strategic marketing   Advertisement (Meta Ads, Google Ads, Tiktok Ads)   Strategic marketing   Advertisement (Meta Ads, Google Ads, Tiktok Ads)  

Σύμφωνα με την  Inside Intelligence το 2022 ξοδεύτηκαν $567.49 δισεκατομμύρια σε digital διαφημίσεις. Με λίγα λόγια, το να έχεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή γενικότερα μία παρουσία στο διαδίκτυο και να μην επενδύεις στην digital διαφήμιση δε νοείται.

Τι ξεχωρίζει τις digital διαφημίσεις και γιατί είναι απαραίτητο κομμάτι για την ψηφιακή παρουσία μίας επιχείρησής στο διαδίκτυο;

  • Επιλέγεις το κοινό
    Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των digital διαφημίσεων είναι ότι προσφέρουν τη δυνατότητα να ορίσει κανείς συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο επιθυμεί να εμφανιστεί η διαφήμισή του. Επομένως, η στόχευση είναι πιο ακριβής και οι διαφημίσεις εμφανίζονται σε ανθρώπους με ενδιαφέροντα που συνάδουν με την επιχείρησή σου.
  • 100% μετρήσιμα αποτελέσματα
    Στο ψηφιακό κόσμο κάθε cent που ξοδεύεται, κάθε κλικ που πατιέται, κάθε καλάθι που γεμίζει μπορεί να μετρηθεί. Οι digital διαφημίσεις έχουν πλεονέκτημα ότι παρέχουν ακριβή στατιστικά σχετικά με την απόδοση των διαφημιστικών ενεργειών: αριθμός προβολής διαφημίσεων, ποσοστό αλληλεπίδρασης, δηλ. πόσοι επισκεφτηκαν, αγόρασα κ.λπ., χρόνος προβολής της διαφήμισης. Όλα αυτά βοηθούν στη διαρκή βελτίωση του τρόπου με τον οποίο κατασκευάζονται οι διαφημίσεις.
  • Αλληλεπίδραση με το brand:
    Για να τρέξει μία διαφήμιση σε οποιαδήποτε πλατφόρμα θα πρέπει να υπάρχει ένας κεντρικός διαδικτυακός “χώρος” για την επιχείρηση που συνδέεται με τη διαφήμισή, για παράδειγμα ένα e-shop ή μία σελίδα στο Instagram. Έτσι, σε σχέση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις σε αυτή την περίπτωση το κοινό έχει τη δυνατότητα να επισκεφθεί το “κατάστημα” και να αλληλεπιδράσει με το brand την ίδια ακριβώς στιγμή που βλέπει τη διαφήμιση.
  • Συμφέρουν
    Στις digital διαφημίσεις: εσύ καθορίζεις το budget που θα δαπανηθεί, στο χρόνο που επιθυμεις, στο κοινό που επιλέγεις, στη περιοχή και την περίοδο που καθορίζεις και στις πλατφόρμες που ταιριάζουν στο brand. Για τους παραπάνω λόγους οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο αποτελούν ένα “όπλο” που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε μικρή, μεσαία και μεγάλη επιχείρηση.

Google Ads

Τα Google Ads (πρώην Adwords) είναι η δυνατότητα που δίνεται σε μία επιχείρηση να διαφημιστεί στη Google και αποτελούν έναν από τους πιο αποτελεσματικές και διαδεδομένες μεθόδους στο digital marketing. 


  • Google search ads
    Διαφημίσεις που εμφανίζονται κάτω από τη μπάρα αναζήτησης όταν κάποιος πληκτρολογεί το προϊόν το οποίο ψάχνει. Με λίγα λόγια η Google τοποθετεί το προϊόν “στο πρώτο ράφι”, μπροστά στα μάτια του χρήστη.
  • Google display ads
    Διαφημιστικά banner της επιχείρησής σου θα εμφανίζονται μέσα σε ιστοσελίδες που παραχωρούν χώρο στη Google να τοποθετήσει διαφημίσεις των επιχειρήσεων της.
  • Google shopping ads
    Όταν ο χρήστης αναζητήσει ένα προϊόν στη Google, το προϊόν που διαφημίζεται με Google shopping ads θα εμφανιστεί σε έναν κατάλογο, περιλαμβάνοντας φωτογραφία, τιμή και κάποια άλλα χαρακτηριστικά.
  • YouTube ads
    Η Google επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων στο Youtube με μορφή βίντεο, κειμένου ή προβολής που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια και πριν από ένα βίντεο ή σε κάποιο άλλο σημείο της πλατφόρμα.

Social Media Ads
Meta ads (Facebook και Instagram ads)

Με τα social media να δίνουν περισσότερα credits σε χορηγούμενες δημοσιεύσεις, το οργανικό υλικό (δηλαδή το υλικό που ανεβαίνει χωρίς διαφήμιση) δεν έχει την ίδια δυναμική όπως παλιότερα.

Συγκεκριμένα, η διαφήμιση στο Facebook και το Instagram επιτρέπει την προσαρμογή της κάθε διαφημιστικής καμπάνιας ανάλογα με τη στόχευση και τη δράση που θέλουμε να αποσπάσουμε από το κοινό.

Η Meta επιτρέπει τη διαφήμιση σε:

  • Feeds
  • Stories and Reels
  • In-stream
  • Στην αναζήτηση
  • Στα μηνύματα
  • In-article
  • Apps and sites

TikTok Ads

Το TikTok, η πλέον δημοφιλής και πολυσυζητημένη πλατφόρμα μεταξύ των social media, δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να διαφημιστούν και να διευρύνουν το brand awareness τους κατά βάση σε νεότερα κοινα χωρίς να ξοδεύουν απαραίτητα μεγάλο budget. Για όσους θυμούνται, η διαφήμιση στο Tik Tok μοιάζει πολύ με τα πρώτα χρόνια του Facebook και το Instagram, τότε που ο αλγόριθμος έδινε απήχηση σε λογαριασμούς που δαπανούσαν ελάχιστα έως και καθόλου χρήματα.

Κάτι το οποίο κάνει τη διαφήμιση στο TikTok να ξεχωρίζει είναι ότι δίνει τη δυνατότητα να υπάρχει μία νότα δημιουργικότητας καθώς το κάθε βίντεο μπορεί να δημιουργηθεί με τα άπειρα εργαλεία (μουσική, εναλλαγές, εφέ κ.λπ.) που προσφέρει δωρεάν η εφαρμογή. Ακόμη, διαφημίζοντας ένα βίντεο που ακολουθεί τα trends που προβάλλει το TikTok, αυτό μπορεί να το απογειώσει ακόμη περισσότερο.

Have Any Projects In Mind? Feel Free to Contact Us

Let’s Work Together