Strategic marketing   Social media marketing   Strategic marketing   Social media marketing   Strategic marketing   Social media marketing  

Στη σημερινή digital εποχή, η ισχυρή παρουσία στα social media είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση που θέλει να προσεγγίσει το κοινό της και να δημιουργήσει ένα αναγνωρίσιμο brand που ακολουθεί τις τάσεις και παράλληλα κάνει τη διαφορά.

Το εξαιρετικό περιεχόμενο στα social media δεν προσελκύει απλώς  κοινό, αλλά βοηθά την επιχείρησή να πετύχει τους στόχους της. Από την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας έως τη διασφάλιση των μέγιστων αποτελεσμάτων στις πληρωμένες καμπάνιες, η ομάδα του Black Dog, με χρόνια εμπειρίας στην επιτυχημένη χάραξη στρατηγικών και περιεχομένου, είναι εδώ για να καθοδηγήσει την κάθε επιχείρησή εκεί που στοχεύει.

Tι κάνουμε;

  1. Σχεδιασμός Στρατηγικής
    Η στρατηγική στα social media είναι το Α και το Ω για την καλογυαλισμένη και φροντισμένη ψηφιακή βιτρίνα που κάθε ιστοσελίδα πρέπει να επιδιώκει.

    Ένα πλάνο στρατηγικής στα social media περιλαμβάνει:

    -Ανάλυση του ανταγωνισμού: Πριν ξεκινήσουμε να δομούμε πρακτικά τη στρατηγική για τα social media, είναι σημαντικό να κάνουμε μία έρευνα ως προς τη στρατηγική που ακολουθούν οι βασικοί ανταγωνιστές του brand. Αυτό θα μας δώσει μία γεύση από τι αρέσει στο κοινό και θα μας βοηθήσει να εξάγουμε στοχευμένο περιεχόμενο.
    – Ορισμός του κοινού-στόχου: Ένα απαραίτητο βήμα είναι ο καθορισμός του κοινό στο οποίο θα στοχεύσει μία επιχείρηση μέσω των social media. Τα βασικά χαρακτηριστικά που αναζητάμε σε ένα κοινό είναι: τα δημογραφικά χαρακτηριστικά (ηλικία, φύλο, τοποθεσία κ.λπ.), τα ενδιαφέροντα (μόδα, lifestyle, αυτοκίνητα κ.α.), ποιές πλατφόρμες χρησιμοποιεί περισσότερο το κοινό (facebook, instagram, tiktok κ.λπ.) και με τη είδους περιεχόμενο αλληλεπιδρά (βίντεο, κείμενα, ήχος κ.α.). Γνωρίζοντας το κοινό μας δημιουργούμε περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των συγκεκριμένων ατόμων, αυξάνοντας τις αλληλεπιδράσεις, τους πιστούς ακολούθους και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις.
    -Ρεαλιστικοί στόχοι: Οι δημιουργικοί άνθρωποι έχουν συνήθως μεγάλα όνειρα και πρωτότυπες ιδέες. Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό οι αυτοί στόχοι να καθοριστούν με ακρίβεια και ρεαλισμό.
    Οι ρεαλιστικοί στόχοι είναι SMART: Συγκεκριμένοι (specific), μετρήσιμοι(measurable), εφικτοί (attainable), συναφείς με το brand (relevant), ορισμένοι χρονικά(time-bound).
    – Budget: Είναι σημαντικό να έχει καθοριστεί το συνολικό budget το οποίο θα δαπανηθεί στα social media, είτε σε μηνιαία, είτε σε ετήσια κλίμακα. Καθορίζοντας με ποιον τρόπο θα κατανεμηθούν τα χρήματά μας, γνωρίζουμε από πού ξεκινήσαμε, που επενδύσαμε και τι κερδίσαμε κάθε φορά. Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο η διαχείριση του budget να αναθεωρείται διαρκώς βάση των αποτελεσμάτων.

  1. Δημιουργία περιεχομένου
    Δημιουργώντας περιεχόμενο για τα social media, παρέχονται δωρεάν και χρήσιμες πληροφορίες στο κοινό του Brand, στοχεύοντας στα εξής:
  • Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας (Brand awareness)
  • Προσέλκυση νέων πελατών
  • Διατήρηση υπάρχοντος κοινού
  • Αύξηση των πωλήσεων

    Τύποι περιεχομένου για social media:

  • Φωτογραφίσεις (internal link)
  • Βιντεογραφίσεις (internal link)
  • Κειμενογραφία – Blog (internal link)
  • Γραφιστικά (internal link)
  1. Διαχείριση social media

    Η διαχείριση ενός λογαριασμού social media περιλαμβάνει:

    – Δημιουργία επαγγελματικών σελίδων στα social media
    – Επιλογή και τον προγραμματισμό των δημοσιεύσεων για τις διάφορες πλατφόρμες των social media
    – Παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων που έχουν οι χρήστες με τις δημοσιεύσεις
    – Αύξηση των ακολούθων
    – Εξαγωγή αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την εκάστοτε στρατηγική.

    Ανάλογα με την επιχείρηση και τους στόχους που θέτουμε στον σχεδιασμό της στρατηγικής, ο τρόπος διαχείρισης των social media διαφέρει και μπορεί να περιλαμβάνει ένα ή όλα από αυτά τα βήματα, σε μερικές ή και όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες.

  1. Διαφήμιση στα social media

 

Οι βασικές αρχές του Black dog για επιτυχημένη δημιουργία στρατηγικής στα social media:

  • Γνώρισε το κοινό σου: Μία digital παρουσία στις διάφορες πλατφόρμες των social media δομείται πάνω στο branding (internal) της επιχείρησης και με βάση το κοινό που επιθυμεί να στοχεύσει. Δημιουργώντας περιεχόμενο που συνάδει με τη φιλοσοφία της εταιρείας και παρουσιάζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες με ταιριαστό τρόπο ως προς το κοινό στόχο, χτίζουμε λογαριασμούς που μετρούν χιλιάδες πιστούς ακολούθους και εκπληρώνουν τους στόχους των συνεργατών μας.
  • Πέρνα ένα μήνυμα: Συχνά ακούμε ότι τα social media αποτελούν την ψηφιακή βιτρίνα ενός καταστήματος και αυτό είναι αλήθεια. Φανταστείτε λοιπόν για παράδειγμα δύο καταστήματα ρούχων, με τις κλασικές, γυάλινες βιτρίνες τους. Σε ποιό από τα δύο θα μπαίνατε πρώτα και από τι θα εξαρτιόταν η απόφασή σας; Η απάντηση είναι πως θα μπαίνατε σε αυτό που “θα σας έλεγε κάτι” και αυτό το κάτι θα θέλατε να το ακούσετε. Η ψηφιακή βιτρίνα του social media marketing λειτουργεί ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Δεν αρκεί απλά η διαφημιστική παρουσίαση του προϊόντος, αλλά χρειάζεται ένα πλέγμα ιδεών και μηνυμάτων που μεταφέρουν οι εικόνες και τα βίντεο στους χρήστες.
  • Άκου τα νούμερα: Στο marketing σχεδιάζουμε, δοκιμάζουμε και επιλέγουμε τελικά να κάνουμε τα πράγματα με τον τρόπο που αποδίδει. Είναι πολύ σημαντικό για έναν επαγγελματία να παρακολουθεί την απόδοσή των δημοσιεύσεων και των καμπανιών του, καθώς με αυτόν τον τρόπο κερδίζει γνώση για το κοινό του μέσα από τις δικές του ενέργειες και υιοθετεί τρόπους ολοένα και πιο αποδοτικούς για την επιχείρηση του.

Have Any Projects In Mind? Feel Free to Contact Us

Let’s Work Together