Strategic marketing   Search Engine Optimization   Strategic marketing   Search Engine Optimization   Strategic marketing   Search Engine Optimization  

Έχετε κάνει ποτέ την εξής ερώτηση στον εαυτό σας; “Γιατί η ιστοσελίδα μου δεν εμφανίζεται πρώτη στις αναζητήσεις;”.
Η απάντηση βρίσκεται σε μία συντομογραφία, S.E.O.

Τι είναι το S.E.O. και γιατί το χρειάζεται κάθε ιστοσελίδα;

Η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας ή ενός e-shop, κοινώς S.E.O., αναφέρεται στην πρακτική της τροποποίησης του περιεχομένου και της δομής ενός ιστότοπου να ανέβει στην κατάταξή των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης. Στην ουσία ο στόχος του S.E.O. είναι να αυξήσει την οργανική επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας, δηλαδή να κερδίσει περισσότερες προβολές χωρίς να επενδυθεί budget σε διαφημιστικές καμπάνιες.

Στα βασικά στοιχεία του SEO περιλαμβάνονται παράγοντες όπως οι λέξεις-κλειδιά(keywords) που χρησιμοποιούνται για μία σελίδα, τα meta-descriptions, το περιεχόμενο, καθώς και εξωτερικοί παράγοντες, όπως backlinks και η σύνδεση με τα social media.

“Οι οργανικές στρατηγικές αναζήτησης μπορούν να βοηθήσουν στην καλύτερη κατανόηση των πελατών, να ενισχύσει την επαφή με μεγαλύτερος εύρος κοινού και να φέρει έσοδα.”

  • Keyword Research & Optimization
    Η έρευνα keywords επικεντρώνεται στην αναζήτηση, την ανάλυση και την ιεράρχηση των λέξεων ή και φράσεων που χρησιμοποιεί ένας χρήστης όταν αναζητά ένα συγκεκριμένο περιεχόμένο. Μέσα από αυτή τη διαδικασία μπορεί κανείς να προσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο αναζητούν κάτι οι χρήστες του διαδικτύου και την αγοραστική ή ενημερωτική τους πρόθεση.
  • SEO CONTENT CREATION
    Η δημιουργία περιεχομένου με βάση της αρχές του S.E.O. περιλαμβάνει τη σύνταξη κειμένου, τη δημιουργία εικόνων και βίντεο που βοηθούν την ιστοσελίδα να κατατάσσεται ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Είναι πολύ σημαντικό, αρχικό το περιεχόμενο να δομείται με βάση τα αποτελέσματα της έρευνάς μας και δεύτερον, συγχρόνως όλο το περιεχόμενο να απευθύνεται σε ανθρώπους και όχι μηχανές αναζήτησης.
  • Technical SEO
    Το τεχνικό κομμάτι του SEO αφορά τη συνολική διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης, εκτός από τα keywords, εστιάζοντας σε τεχνικούς παράγοντες όπως η ταχ φόρτωση ιστότοπου και η ασφάλεια. Ο κύριος στόχος του τεχνικού SEO είναι να επιλύσει τυχόν ζητήματα που σχετίζονται με την απόδοση, την υποδομή και την προσβασιμότητα στις μηχανές αναζήτησης και τη δυνατότητα ευρετηριασμού ενός ιστότοπου.
  • Link Building
    Οι αλγόριθμοι της Google λαμβάνουν υπόψη και τον τρόπο με τον οποίο το υπόλοιπο διαδίκτυο αντιλαμβάνεται τον ιστότοπό σας. Με τη σύνδεση με έγκυρους ιστότοπους και τη λήψη συνδέσμων από αξιόπιστους ιστότοπους, μέσω backlinks, μπορείτε έχετε μία απόδειξη για την Google ότι ο ιστότοπός σας αξίζει να ανέβει στην κατάταξη.
  • Local SEO Services
    Το local SEO είναι μία υποκατηγορία S.E.O. που εστιάζει στην αύξηση της ορατότητας της επιχείρησης στοχεύοντας σε μία συγκεκριμένη τοποθεσία. Είναι πολύ σημαντικό για ιστοσελίδες επιχειρήσεων που προσφέρουν υπηρεσίες πρόσωπο-με-πρόσωπο και θέλουν να προσεγγίσουν άτομα αυξάνοντας την προσέλευση στο χώρο τους.
  • E-Commerce SEO
    Το E-Commerce SEO εστιάζει στην αύξηση της προβολής στα αποτελέσματα αναζήτησης που έχουν πρόθεση αγοράς στο διαδίκτυο. Σε αυτούς τους τύπους αναζητήσεων χρησιμοποιούνται διάφορες τακτικές και στρατηγικές για την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Το SEO είναι σημαντικό για διάφορους λόγους.

1- Βοηθά τις ιστοσελίδες να κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και έτσι εμφανίζονται σε περισσότερους χρήστες, διευρύνοντας το κοινό τους.

2- Συνεισφέρει στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη μέσα σε μία ιστοσελίδα, διευκολύνοντας την πλοήγηση και την εύρεση σχετικών πληροφοριών.

3- Είναι οικονομικά συμφέρον σε σύγκριση με άλλες στρατηγικές digital marketing, καθώς εστιάζει στην οργανική επισκεψιμότητα και όχι στη διαφήμιση επί πληρωμή. Φυσικά, το προτιμότερο είναι να συνδυάζουμε τις πρακτικές S.E.O. και με άλλες ενέργειες, ακολουθώντας ένα συνολικό στρατηγικό πλάνο.

4- Αποτελεί μια μακροπρόθεσμη στρατηγική marketing που μπορεί να προσφέρει οφέλη που διαρκούν, σε αντίθεση με άλλους τύπους digital μάρκετινγκ οι οποίοι μπορούν να φέρουν αποτελέσματα, αλλά μόνο βραχυπρόθεσμα.

Have Any Projects In Mind? Feel Free to Contact Us

Let’s Work Together